Min dag

Idag har jag både varit en del i skolan, ute och en del hemma :)
Lite omväxling i alla fall ;)

På förmiddagen, mellan 9.00 och 12.00, träffade jag min seminariegrupp och diskuterade igenom seminarieuppgifterna och morgondagens praktiska hästanestesiövning. Det gick bra, så nu hoppas jag bara att morgondagens praktiska övning går som vi tänkt oss... Lite nervöst är det -.- Jag tycker att nog att den praktiska övningen ska bli läskigare än tentan, men vi är ju i alla fall 13 stycken som kan hjälpas åt och stötta varandra :)

Sedan knatade jag bort till DHL-Servicepoint i industriområdet borde vid mig och hämtade ut min cykelslang som jag beställt samt köpte skrivarpapper på Coop. Efter det blev det en lite senare lunch.

På eftermiddagen har jag läst igenom kursens alla föreläsningar/mina sammanfattningar, badat och ätit middag.

Nu på kvällen ska jag kolla lite i gamla föreläsningsanteckningar för att förbereda mig inför imorgon och kanske kolla lite i mina böcker samt kolla på tv. Ikväll är det Grey´s Anatomy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0