Suck

Min dumma inloggning på Studentportalen gav mig en riktig skrämselhicka och orsakade en hel del fällda tårar.
Jäkla skit att allt ska krångla för mig just nu :'( Jag är trött på det här nu!

Skulle vara duktig och göra som vi blivit meddelade att göra och verifiera mitt konto, men det skulle jag inte försökt mig på... Det gjorde att jag helt plötsligt inte gick att logga in efter att jag inte kunde byta från mitt temporära lösenord till ett nytt...

Fick panik och mailade IT-stöd eftersom jag måste ha mitt konto fungerande.
En stund senare fungerade dock mitt senaste temporära lösenord och nu har jag fått ändra mitt lösenord ännu en gång (bytte senast i början av året).

Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0