Sååååååå uttråkad...

När det är vardag då längtar man till helg och när det är helg så längtar man tills det är vardag igen...
I alla fall i Skara för hemma kunde det vara helg oftare så man han göra allt kul man vill göra.

Jag längtar till helgen här när jag är trött och vill sova ut på morgonen men då har jag helt enkelt glömt hur bra det brukar gå för mig att sova... Inte så bra helt enkelt. Särskilt inte när katterna vill att man ska gå upp för att de har märkt att man har vaknat till...

Jag har dessutom gjort det jag planerat att jag skulle göra den här helgen. Jag har städat, lagat ett stort lass mat och fixat cykeln. Jag har även kollat på en av två filmer som jag köpte nyligen eftersom det inte fanns något bra på tv, men jag vill ju inte kolla upp alla filmer på samma gång, för då har jag ju inget kvar till senare tråkigt tillfälle (som garanterat kommer...).

Eftersom man är ledig är det såklart inte särskilt bra väder heller :( Funderar dock på att gå ut i alla fall bara för att få tiden att gå lite...

Jag längtar till påsklovet! Jag vill dessutom köra skoter, så nu hoppas jag på bra före...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0