Tentaplugg dag 2

Idag är sista dagen med plugg inför tentan.
Ja, och nu får det vara dags känner jag.

Det blir nog inte så mycket bättre än så här tror jag :) Jag har nog fått in det som kommer att fastna och jag tror jag kan en del ändå (*peppar, peppar*).
På förmiddagen satt jag själv och läste igenom allt en gång och på eftermiddagen (12-17) fick jag sällskap av Josse. Tillsammans resonerade, diskuterade och förhörde vi varandra på kursens innehåll. Det kändes bra, så jag hoppas att det var bra också. Vi kände att vi nog kan resonera oss fram till mycket om det skulle behövas för mycket är ganska logiskt om man bara har lite baskunskaper (som jag hoppas att jag har).

Jag har även varit ut på en promenad för att vädra huvudet lite och nu luktar det lite sommar i luften ^^
Det luktade som en sommarkväll, sådär lite fuktigt gräs och avgaser ^^ Haha, man kanske är bra konstig när man tycker att avgaser luktar sommar men om man är som jag och brukar åka Jeep, Camaro och HD på sommaren så luktar avgaser sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0