Trevlig helg

Det har varit en mycket trevlig helg tycker jag :)
Det är skönt att hinna med sådana helger också ^^

Igår så läste jag och tog det lugnt på förmiddagen och sedan så kom Anna vid 15-tiden. Vi lagade middag och hallon-/jordgubbspaj och sedan så kollade vi på Melodifestivalen och film. I år vann rätt låt tycker jag!



Loreen med Euphoria

Sedan kollade vi som sagt på film och då såg vi de "The switch". Den var bra :)



Sedan sov Anna över :) Idag har vi tittat på tv och tagit det lugnt tills Anna gick hem mitt på dagen någon gång.
Idag har jag även fått min lägenhet såld! :D YES!! Vi skrev på kontrakten och fixade med pengar idag och jag har lagt HSB's kopia av kontraktet på lådan ;)

Efter det har jag pratat med pappa och Levi och smsat med mamma och Levi samt läst ut en bok :) Jag har även beställt bal- och examensklänning ;) Najs! Det börjar närma sig nu!



Boken jag läste ut nyss
En skön helg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0