Trött

Idag är jag trött.
Både fysiskt och psykiskt.

Det började med att jag sov dåligt pga. att Theo väckte mig 3, 5 och 6 imorse samt att jag drömde en mardröm på morgonkvisten. Så jag kände mig inte utvilad när jag vaknade. Jag kände mig mest stressad och illa till mods >.<

Sedan upptäckte jag OSCE-övningar (sådana som vi hade på de praktiska examinationerna förra året) på vår Frontersida och då skrek det bara "NEJ!" i mitt huvud... Jag ville verkligen inte ha det igen! Vi fick dock veta att det inte skulle göras exakt som förra året, vilket i alla fall var skönt för den här gången ska vi "examineras" av en klasskompis bara. Jag hade dock sluppit dem där övningarna, menmen, man kom ganska lindrigt undan i alla fall -.-

Efter det var jag i skolan.
Först så hade jag föreläsning på förmiddagen om Ventilation och artificiell ventilation. Det är intressant men väldigt tekniskt så vi får se hur det går att lära sig. Jag har tagit fram mina anestesiböcker och ska läsa lite om det också. Jag har redan läst i hästboken och ska se vad jag kan hitta i den andra boken nu.
På eftermiddagen hade vi övning då vi blev instruerade i OSCE-övningarna och fick prova på dem. Alla då förutom den med ventilatorn då den maskinen såklart krånglade idag... Så nu ska vi få en reviderad variant på den övningen eftersom maskinen vägrar tillåta oss att göra vissa saker >.<

Sedan knatade jag hem.
Hemma har jag varit allmänt trött och haft ont i magen så jag är inte på så värst bra humör alls idag känner jag. Jag är inte arg, ledsen eller sur. Jag är bara trött och seg helt enkelt.

Nu ska jag läsa i boken min och sedan ska jag kolla på Halv åtta hos mig och Sveriges fulaste hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0