Bara ben

Idag har jag vandrat genom Skara med bara ben ^^
Hoppas jag inte bländade någon...

Det var första barbenta turen i år, men skönt var det! Alldeles lagom varmt! Behöver inte vara varmare faktiskt ;) Det var en trevlig tur efter en förmiddag i skolan då jag och min projektgrupp reflekterade över en annans grupps arbete.

Idag har jag och mamma dessutom packat tre flyttkartonger och tagit bort 28 stycken tavelhängare. Jag har även försökt förstå ekonomiuppgiftsfacitet utan uträkningar, med felräkningar och svar som inte innebar det som frågades efter (!?) samt funderat på hur jag ytterligare ska reflektera kring mig själv i min egocentriska hemtenta (och ja, den ska handla om mig och mitt lärande).
Jag och mamma har dessutom hunnit med 2 promenader! Japp, exakt så lite finns det att hitta på i Skara ;)

Nu ska jag fippla lite, sedan är det dags för sängen! Min snälla mamma har dessutom redan borstat missarnas tänder, så det behöver jag inte göra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0