Boring...

Ja, idag har jag tråkigt nog jobbat med exjobb.
Föga förvånande...

Jag har mestadels jobbat med att sätta ihop ett manus till min powerpointpresentation och jag tror att jag har fått ihop ett bra manus nu. Imorgon ska jag testa det och ta tid för att se så att det inte är för långt. Vi får ha max 15 min och om man ska följa rådet med 20 % reservtid så ska jag satsa på 12 min. Får se hur det går med det...

Jag fick även svar från min handledare nu på eftermiddagen och hon hade kollat igenom (jag antar att hon skummat det) och sett om jag förstått hennes förslag på ändringar och det verkade som om jag hade lyckats ^^ Hon skulle kolla med kursansvarige så att min bifogade tabell inte var för lång bara och så fixade jag till några småändringar som hon påpekade och nu har jag skickat tillbaka det till henne. Får se vad hon har för slutgiltigt att säga på vårt möte 21/5...

Nu är det inlämning till kritisk vän och Urkund på onsdag senast 9.00 och verklig inlämning till examinator och opponent 23/5 senast 17.00 som gäller ;) Gah, vad skönt det ska bli att bli färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0