En dag i solen

Den här dagen visade sig bli mycket bra :)
Mycket bättre än jag trodde imorse!

Först så låg jag ute i solen efter att ha jobbat med exjobbet på morgonen/förmiddagen. Då smsade jag med Anna och Elin. Anna kom och gjorde mig sällskap en stund och Elin undrade om vi ville hänga med ut och bada med henne, hundarna och hennes två andra kompisar. Så vi hängde med till ett hundbad i Lidköping.

Vägen dit var minst sagt krokig då alla tågspår i Lidköping var spärrade typ aslänge... Det måste ha varit något fel på systemet för de vägrade ta upp bommarna och stoppljusen vägrade sluta blinka och klinga fastän det helt tydligt inte var något tåg på ingång... Så vi körde runt i Lidköpings villaområde för att komma till badet men vi var omringade av tågspår. Vi fuskade till slut lite och körde mellan bommarna på ett ställe där de inte täckte båda körfälten ^^ Busiga var vi och fram kom vi till slut!

På stranden fanns det kitesurfare när vi kom dit och det såg riktigt häftigt ut. Skulle gärna prova det någon gång! Sedan låg vi i solen och solade, hundarna fick leka och vi badade och hade trevligt :)
Så nu har jag badat för första gången i år ^^ I Vänern dessutom ;) Det var faktiskt inte så kallt som jag trott.

Vid 17.30 ungefär begav vi oss till Husvagns-Svensson och kollade på husbilar för att Elin ville dit ^^ Sedan tittade vi in på Arken Zoo och till slut blev det hamburgare på Frasses.

En mycket bra dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0