Examen och examensarbeten

Idag har vi fortsatt med redovisningarna av examensarbetena mellan 8.15 och 16.00.
Idag fick vi även veta hur vi ska få ut vår examen :)

Vi måste själva ansöka om att få ut vår examen och skicka in den ansökan tillsammans med ett personbevis från skattverket. Så idag har jag fyllt i en sådan ansökan och nu väntar jag bara på att examensarbeteskursen ska bli som minst godkänd och betyget infört i betygssystemet så att jag kan skicka in min ansökan ;)

De centralt i Uppsala har dock inte fattat vad vi har för titel >.< Det stod "Djursjukvårdarexamen"...


När min ansökan om examen blivit godkänd kan sedan legitimationen fås ut ganska direkt. Detta eftersom jag redan betalat legitimationsavgiften och skickat in alla papper förutom den officiella vidimerade kopian som skickas in till Jordbruksverket från centrala SLU när de utfärdat mitt examensbevis. Så nu gäller det bara att vänta på betyg först och främst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0