Examensarbete igen

Nu är det dags för slutspurten på examensarbetet!
Det började idag och 31/5 är de sista redovisningarna ;)

Japp, nu är det snart dags! Den 23/5 är sista inlämningsdag för den skriftliga delen och efter det ska jag opponera på en kursares arbete och redovisa någon av dagarna 28-31/5.

Idag hade jag möte med min handledare Lena och vi diskuterade mitt arbete då jag skickat in ett utkast till henne. Hon kom med förslag till ändringar och jag sitter nu och finurlar på hur jag ska göra. Jag har gjort om en del av arbetet till en bilaga och kortat ner motsvarande text i arbetet och åtgärdat de småsaker som hon påpekade. Nu funderar jag bara på de andra krångligare idéerna som hon hade... Jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt, men ibland är inte det så lätt ;)

Jag har även börjat på en powerpoint till redovisningen idag och hunnit göra några slides i alla fall :)
Ska se om jag fortsätter lite till eller om jag tar det imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0