Examensuppsats = inlämnad!

Efter många om och men är examensuppsatsen äntligen inlämnad.
Puh, vilken pärs!

Det jobbiga var inte att lämna in min uppsats på 12 961 ord. Det jobbiga var att vår kursansvarige schabblade till allt som vanligt >.< I flera timmar har typ hälften av klassen haft panik på facebook över ett kursmål, som inte funnits i våra betygskriterier tidigare, och som helt plötsligt dök upp i ett dokument för bedömning av våra arbeten som bifogades i ett mail idag. Panikändrigar i våra arbeten gjordes eller så hade folk panik över att de inte fick plats med ändringar i sina arbeten...
Jag skrev ett halvargt mail till kursansvarige och undrade vart fasiken det där målet kommit ifrån och fick svar för en liten stund sedan (mindre än en timma innan inlämning) att det blivit fel, att hon bifogat EoD's mall i mailet och att vi kunde strunta i det målet, för det skulle inte ingå i vårt arbete... GAH!

Ibland bli man galen på allt jäkla krångel vi har fått stå ut med under de här 3 åren på Djursjukskötarprogrammet! Det är inte alltid bra att vara först...

Jag behöll ändå det som jag lagt till i min diskussion. Det fick vara bra så, och sedan skickade jag in det till min examinator här för en stund sedan. Jag skickade det även till min opponent och jag har fått det arbetet som jag ska opponera på förut idag.
Så nu är det gjort!

Nu ska jag hämta ett paket på posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0