Exjobb, exjobb, exjobb och ännu mera exjobb

Idag har jag jobbat mer med exjobbet.
Förvånande va? ^^

Jag hade möte med min studiegrupp vid 9.00 imorse. Det var trevligt :) Vi pratade om lite allt möjligt gällande exjobben, t.ex. att vi nu ska skicka in våra arbeten till Urkund (som ska söka igenom arbetena för plagiering) redan 16/5 (fick reda på detta igår kväll över mail) då vi även ska skicka ett komplett arbete till handledare och kritisk vän. Tidigare var det sagt att vi skulle skicka till Urkund när vi skickade till examinatorn och opponenten 23/5. Så nu undrar man ju lite hur det blir om man måste ändra något eller så mellan 16/5 och 23/5...
Aja, det blir väl bra i slutändan får man hoppas!

Idag har jag i alla fall fixat lite med diskussionen efter råd från min kritiska vän och så har jag även läst igenom arbetet två gånger och fixat lite smågrejer och layouten och så.
Jag har även skickat arbetet till mamma nu så får jag se vad hon tycker om det ^^

Nu är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0