Exjobb, exjobb, exjobb

Det jobbas på med det lilla arbetet.
Ja, någon vart kommer man i alla fall.

Dagen har än så länge ägnats åt att:
  1. Bedöma min kritiska väns arbete
  2. Åtgärda mitt eget

På förmiddagen och en bit in på eftermiddagen (med en paus för lunch och promenad med Elin, Digge och Enya) har jag läst igenom min kritiska väns arbete och kommit med förslag till ändringar, tankar, frågor etc. Jag har skickat tillbaka det till henne och hoppas att hon får någon nytta av det.

 

Sedan övergick jag till att jobba på mitt eget arbete. Jag har lagt till en liten inledning på resultatdelen för att förklara varför det kapitlet inleds med en del om sårläkning, kortat ner och ändrat om sårläkningsdelen lite, lagt till en definition av begreppet "stereotypi" och då fått lägga till en till källa och arbetat på den röda tråden i det stora hela ^^

Det som är kvar är att strukturera om delen om metodens fördelar, skriva ett inledande stycke till fördelarna och nackdelarna istället för mina punktlistor och göra en sammanfattande tabell av artiklarna som bilaga...

Sounds like fun ^^ Haha, not... Eller jo lite, eftersom jag tycker om att strukturera och ordna och greja, tråkigt bara att göra om en massa saker som man redan gjort, fast på ett annat vis. Det hade ju varit skönt att vara färdig bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0