Fix

Lite annat än skolgrejer måste man ju göra.
Dagarna går ju så fruktansvärt långsamt annars...

Idag har jag cyklat bort till Jula och köpt en verktygslåda där jag stoppat ner mina verktyg och lite andra grejer från städ-/verktygsskåpet. Så nu är det mesta av smågrejerna därifrån nedpackat i verktygslådan ;)

Jag har även postat mina adressändringspapper, så från och med 25/5 är jag skriven i Jakobsberg igen! Woop Woop! Så den 25/5 så avanmäler jag den jäkla tv-licensen!
Sedan fick jag mitt nya SIM-kort från Halebop idag. Får se om det löser problemet eller om det är fel på telefonen och den behöver lämnas in på service >.<

Nu ska jag väl återgå till att pilla med min redovisning igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0