Handledare, kritisk vän, Urkund

Nu har jag skickat iväg mitt arbete igen.
Usch, lite läskigt är det...

Ja, att skicka till handledare och kritisk vän är inte så läskigt, det har jag ju gjort förr. Att skicka till Urkund är läskigare >.< (Om ni undrar vad Urkund är för något så är det en databas som söker igenom arbeten för att finna om det plagierats något). Inte för att jag medvetet plagierat något, men tänk om man råkat göra det utan att tänka på det? :/
Jag tror dock inte att chansen för det är så stor eftersom jag inte medvetet valt att plagiera. Klarade jag mig när jag skrev på spanska (!) så borde jag väl ha klarat av att skriva om faktan tillräckligt mycket på mitt eget modersmål att det inte räknas som plagiering. Eller?

Jaja, jag lär väl märka ;) Jag har i alla fall fått ett mail som bekräftar att mitt arbete kommit fram till Urkund.
Nu ska jag bara invänta min kritiska väns arbete som jag ska få innan 9.00 imorgon för granskning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0