Jäkla ögontjänare

Dumma katt...
Ibland blir man rejält trött på honom >.<

Nu har Tisse lärt sig att öppna matskåpet... Jäkla skit!
Jag har köpt ny mat till Theo som jag ska testa och han tyckte såklart att den luktade fruktansvärt gott. Så gott att han bröt sig in i matskåpet -.- Det är tur att även jag har bra hörsel och att jag vet att han kan hitta på en massa dumt.

Det dumma är bara att han är så satans envis och vägrar fatta att jag inte heller tänker ge mig! Jag tror jag har varit och hämtat honom i köket var 30e sekund och han försöker komma undan varje gång men gör ändå om det...
Suck!

Nu har jag bytt skåp för maten, annars lär han ta sig in där ikväll/natt när jag sover och äta upp allt för Theo... Jag har till och med visat att det är tomt men han vägrar ändå att förstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0