Kväll igen

Efter en dag av misslyckad solning, soppkok, musiklyssnande, filosoferande, badande, tidningsrensande, tv- och filmtittande och redovisningstränande behövde jag lite motion igen. Det är svårt att bli trött när man inte gör något...
Jag längtar tills jag kan bli sådär lagom trött igen. Just nu flyter dagarna bara på, man vet knappt vilken dag det är och tiden spelar ingen större roll för man har ändå inget viktigt att passa. Tråkigt...

Fast imorgon har jag faktiskt en tid att passa. Mellan 9.30 och 10.00 ska jag sälja en lavalampa ;) Och på måndag är det lite tider som ska passas och lite saker som ska fixas. Skönt med något som utgör ett avbrott i tristessen!

Nu ska jag gå och duscha och borsta tänder och så. Sedan blir det sängen.
Imorgon ska det fixas tårta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0