Mer tråk om exjobbet

Nu har jag fixat lite till med exjobbet.
För det är typ det som händer nu och fram tills examen...

Jag har nu ändrat enligt min handledares åsikter (tror jag...) och känner mig rätt nöjd med resultatet :) Jag har i alla fall försökt göra som jag tror att hon menade, min egen tolkning av "problemen".

Jag har alltså försökt anknyta mer till syftet, frågeställningarna och sårläkningsdelen genom att ha små inledande texter på de olika delkapitlena där jag förklarar varför det är viktigt i och med syfte, frågeställningar och sårläkning. I och med detta tyckte jag att jag kunde ha kvar sårläkningsdelen i början av arbetet utan att fokus på vakuumassisterad sårbehandling förlorads samt att jag kortat ner sårläkningsdelen till endast ca två sidor.
Jag har även kortat ner delen där jag behandlar artiklarna om metodens fördelar och tagit bort det som min handledare tyckte var onödigt (information om hur studien gjorts med antal försöksdjur, hur de applicerat förbandet, när de undersökt djuret etc.).

Så nu hoppas jag att det blir bra :) Arbetet har till och med blivit lite kortare ^^ Nu är det på totalt 24 sidor (vi får ha max 25).
Just nu väntar jag bara på kommentarer från min kritiska vän och sedan får vi se om jag kan skicka in den nya versionen till min handledare.
Medan jag väntar ska jag nog fixa lite med min powerpoint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0