Mitt randiga mongo

Jag tycker att mitt randiga, lilla mongo kunde vara såhär lugn och gosig lite oftare.
Oftast är han bara ett litet mongo ^^



Jag har just rastat mina små mongokatter på balkongen. Det blev dock mest jag som satt på balkongen i slutändan, då varje gång någon gick in så följde den andra efter för att leka med kopplet efter den första >.<
Så det blev mest en massa rastning inomhus då Tristan fick damp på kopplet som följde efter honom hela tiden! Det var ju värre än den där dumma svansen som alltid följer efter... Det blev lite damprace och såklart så fastnade han en gång och fick panik och höll på att riva ner allt på vardagsrumsbordet... Sådan är min Tristan i ett nötskal -.-
Det blev i alla fall lite frisk luft inandad och lite sol på lilla ansiktet innan jag gav upp försöken att få dem att bestämma sig. Skönt efter en lång och grå dag ;) Om det bara inte blåst så mycket när solen tittade fram på riktigt nu på eftermiddagen/kvällen så hade jag lagt mig i bikini på baksidan för att lapa lite sol inför balen och examensdagen. Nu blåser det dock storm (som vanligt...) medan solen skiner som aldrig förr.

Nu ska jag dock titta på film ;)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0