Planering is my thing

Jag gillar att planera och fixa med saker och ting.
Så det har jag gjort nu ^^

När jag inte har något att göra fixar jag gärna med "nödvändiga saker". Jag gillar inte att bara "göra ingenting". Det är jag inge bra på...
Så för att hitta på något att göra när jag väntar på roligare saker (Bio! Wii!) så har jag planerat vad jag ska ha för accessoarer på bal och avslutning. Så då var det gjort också ;)

Balutstyrseln går i champagne och smyckena är mestadels i typ "kristall" och pärlor. Ett av armbanden är i grönt och blått för att tillföra en liten färgklick och för att matcha sjalen som jag eventuellt ska ha och som går i ljusgult, grönt och blått. Skorna är av kilklacksmodell med beige klack och gröna och blå remmar. Väskan jag planerar att ha är vit.

Examensutstyrseln går i grönt, för att matcha examensbandet för min utbildning och smyckena är gröna och blå. Om det är kallt ska jag ha en ljusblå sjal. Skorna är av kilklacksmodell med beige klack och gröna och blå remmar.

Hur det ser ut tänker jag dock inte visa i förväg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0