Redovisningsträning

Då har man fixat lite till med redovisningen :)
Ja, något måste man ju göra när det bjuds på dåligt väder...

Jag har nu tränat på min redovisning och tagit tid. Den är ca 11 minuter och 30 sekunder lång just nu och det är jag rätt nöjd med, för då har jag mina 20 % i back up ;) Vi får ha max 15 minuter. Det kan nog vara bra om man tappar bort sig för man vill verkligen inte gå över tiden då ett krav för g är att redovisningen "ges inom givna tidsramar".

Vi har även diskuterat lite om våra möten i studiegruppen nästa vecka då det är tänkt att vi ska redovisa för varandra. Vi har möte på måndag och fredag och jag ska redovisa på måndag. Precis en vecka innan den riktiga redovisningen!

Nu ska jag dock ta en paus i jobbet med redovisningen ;) Det är ju egentligen röd dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0