Snart är det flytt

Det börjar märkas att det snart är dags för flytt. Lägenheten fylls allt mer av lådor och dessa lådor fylls allt mer med grejer som tidigare fyllt lägenheten.
Min köpare ringde även i förrgår och undrade om hon fick komma i helgen och ställa in grejer i förrådet och det fick hon tyckte jag. Så idag har jag tömt förrådet på det mesta utav mina grejer (kartonger). Det enda som är kvar där nere som ska bort är min cykel, kartongen till sängramen och ett gammalt kylskåp som ska slängas. Resten som finns kvar är saker som tillhör lägenheten och får därför stå kvar. Jag passade även på att sopa golvet i förrådet så att det ser lite snyggare ut ;)

Det är inte så mycket kvar att packa nu faktiskt :) Det är lite köksgrejer som jag inte kan packa ner än, för jag kanske kommer att behöva det, men jag har i alla fall börjat med att packa ner sådant som jag vet att jag inte kommer att behöva. Sedan är det mest elektronik såsom dator och surroundsystem och möbler, men jag har faktiskt monterat ner ett nattduksbord redan ;) Förhoppningsvis blir någonting mer sålt också...

Nu ska jag se om jag kan packa något mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0