Sofflös

Nu är jag sofflös ^^
De är sålda och ute ur lägenheten ;)

Det är väldigt tomt i mitt vardagsrum nu och kommer vara det tills jag flyttar, men det är skönt att bli av med dem också. Det är trevligare att få pengar för dem och slippa släpa hem dem när jag ändå inte vill ha dem hemma eller får plats med dem.

Så 900 kr och att sitta i fåtölj tills jag flyttar hem är inte så illa ;) Det är värre med alla samtal (som alla handlar om sofforna som redan är sålda >.<) och en del surisar... Menmen, det ordnar sig. Förhoppningsvis får jag resten sålt också :)

Kommentarer
Postat av: william

jobbigt att vara sofflös;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Don't let her deceive you" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-06 @ 14:44:51
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0