Trevlig födelsedag

Min födelsedag har varit en väldigt trevlig dag.
Tycker jag! :D

Anna kom över vid 17.00 och vid ca 17.45 mötte vi upp Elin och begav oss mot Skaras centrum. Väl där visade det sig att både Da Vinci och Lai Thai var stängda så det blev Rocco istället och en pizza satt inte helt fel :) Vi satt där en bra stund och bara pratade också ;)



Min pizza ^^

Efter pizzan var det dags för min superba tårta ^^ Haha, men den var god. Det tyckte Tristan också... Sedan satt vi och pratade ännu lite till. Jag fick två ljuslyktor av Elin och så öppnade jag en present från familjen med en cd i samt att jag vet att jag ska få ett tennarmband av min moster. Ett sådant som jag visade i ett inlägg häromdagen :) Resten av mina födelsedagspresenter väntar i Jakobsberg ;)



Jag och Anna



Elin ^^

Nu ska jag dock gå och lägga mig tror jag, då alla ganska nyligen gått hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0