Trött?

Igår kunde jag inte somna på över en timma, i förrgår lika så.
Idag hoppas jag att det går bättre...

Idag har jag vidtagit åtgärder för att jag ska kunna somna någorlunda fort. Jag var nyss ut på en powerwalk/joggingtur och hoppas att det ska göra att jag är lite trött i alla fall. Mina knän är i alla fall onaturligt varma... Får se om jag är halt imorgon nu då >.<
Jag har alldeles för lite att göra här just nu och är alldeles för uttråkad för att bli trött nog för att kunna sova ordentligt... Det ska bli skönt att komma hem och kunna träna ordentligt och göra andra saker som man blir trött av. Till exempel jobba...

Jag håller just nu på med tandborstning och sedan är det dags att försöka sova.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0