Vad skulle lärarna tycka?

Jag undrar vad lärarna skulle tycka om vi gjorde som dem?

Inte svarade på mail, tog lång tid på sig att svara och lämna tillbaka saker och de meddelar såklart inte när. Meddela att nu tänker de inte svara på fler mail med frågor, för det har de inte tid med, fastän det är de som är ansvariga för kursen och de som "vet". Inte läsa studiehandledningen och kursmålen fast de ska handleda. Säga att något ska lämnas ut senast tisdag och fick man det där på tisdagen? Nej!

Det är just det sista som jag är mest irriterad över just nu. Vi skulle få veta våra examinatorer senast igår, men det inträffade ju inte... Vi ska lämna in senast 17 idag och än så länge vet vi inte vilket namn vi ska skriva på framsidan och vem vi ska skicka till. Jag undrar om vi skulle få göra så? "Ni har inlämning av hemtentan senast fredag" "Ok, då lämnar jag in den på lördag, det gör ju inget". Jo, tjena!
Det är lite tråkigt att allt stök och krångel med denna kurs har gjort att det inte varit möjligt att lämna in någonting tidigare, om man velat och kunnat. Det är dålig stil tycker jag. Allt har varit färdigt i sista sekund och då pratar vi inte om mitt exjobb utan information och liknande från lärarnas sida. Dåligt!

Jag tycker inte om när folk inte håller vad de lovar. Kan du inte hålla det så lova inget!
Nu ska jag fortsätta äta på min gröt och sedan får vi se vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0