Jobb, jobb, jobb

Det känns som om man mest jobbar och inte har något särskilt roligt att skriva om här eftersom man aldrig gör något intressant... Jag jobbar till och med nu, men har tillgång till en dator mellan telefonsamtalen. Den här veckan har liksom inte varit något undantag, då jag inte gjort så mycket förutom att jobba. Det enda jag gjort är att ha tagit min sista rabiesspruta i grunden i tisdags, gymmat med mamma igår, varit på IKEA i tisdags och tagit det lugnt hemma. Alltså inte så mycket intressant... Jag kanske i och för sig inte gjorde så mycket roligare saker i Skara, men då hade jag i alla fall mer tid att skriva och man behövde ju inte alltid skriva om något man gjort ^^
 
Ikväll eller någon annan dag här ganska snart ska jag dock kolla på ett par vinterridstövlar som jag hoppas ska vara bra :) Butiken hörde av sig och meddelade att de fått in beställd storlek nu, så jag hoppas att de passar! Det kommer kännas skönt med lite värme om fötterna när man rider i vinter! Vinterhandskar har jag redan införskaffat så händerna har det redan lite varmare och skönare ;)
 
Snart är det dessutom helg igen! Den här veckan har gått jättefort tycker jag ^^ Till helgen hoppas jag att jag ska kunna hitta på något kul också :) Så då kanske man har något att skriva om sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0