Hår

Hår...
Mycket funderingar har jag kring mitt hår...
 
Det börjar bli rätt långt nu och det är svårt att övertyga mig själv om att det inte är så långt. Så som det alltid var förut... Jag får inse att det nu räknas som långt, helt enkelt.
Det var dock inte det jag skulle komma till. Jag funderar alltså på om jag ska göra något med det. Färga eller så. På ett sätt vill jag låta det vara, för att se hur min riktiga hårfärg ser ut eftersom jag inte haft den på länge. Jag vet dock att den är ganska tråkig och i stort sätt är det min riktiga hårfärg som jag har nu.
 
Om jag ska färga, hur ska jag färga då?
 
Hmm... Svåra grejer det här ^^ Intresseklubben antecknar liksom i sin rosa, lilla anteckningsbok.
Aja, det är funderingar jag har i alla fall. Vi får väl se om jag gör något eller inte.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0