Helgen i korthet

Ja, helgen har gått fort som vanligt :)
Tänk om man hade liiite längre helg bara...
 
I fredags kväll tog jag det mest lugnt, satt vid datorn och läste i Pride and prejudice.
 
Igår var jag på RAID-regionsmöte (Riksorganisationen för Anställda inom Djursjukvården) på Albano i Danderyd. Jag har ju jobbat på Albano en sommar, men nu har de flyttat till grannhuset så det var spännande att se hur det såg ut nu. Stort och modernt var det ;)
På mötet pratades det om Royal Canins urinfoder och etik, vi fick lite gratis hygiengrejer (det skulle egentligen varit tema hygien egentligen) och en bok om urinsten av Royal Canin och så fick vi fika och lunch. Mycket trevligt :) Jag fick ju även träffa Anna igen vilket var ett stort plus ;)
På eftermiddagen åkte jag sedan in till stan och mötte upp Levi som gjort ett fotojobb där under dagen och så gick vi och åt Tacos på La Neta. Gott :) Sedan åkte vi hem till mig och bara låg och pratade om veckan och allt möjligt annat innan det var dags att sova.
 
Idag har jag och Levi umgåtts innan det var dags för mig att åka och rida och Levi skulle tillbaka till Uppsala. Det blev ingen chokladmässa. Jag hade faktiskt ingen lust...
 
Nu ska jag gå och fixa mig inför sängen och läsa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0