Månadens - Oktober 2012

Månadens Film: Puss in Boots, Valkyria
Månadens Biofilm: -
Månadens spel: Sudoku
Månadens Tv-program: Grey's Anatomy, House

 

Månadens Låt: Gagnam style ;)
Månadens Album: -
Månadens artist/grupp: -

Månadens hemsida: Facebook
Månadens blogg: Fokis.se


Månadens Bok: Pride and Prejudice, Fifty Shades of Grey, Fifty Shades Darker

Månadens pryl: Mina böcker
Månadens mest använda pryl: Mobilen
Månadens Djur: Theo, Tristan & Selma
Månadens Häst: Laurus

Månadens Vän: Levi ♥

Månadens godaste mat: Inte var det soppa och yoghurt i alla fall...
Månadens godaste gottis: Chokladbollar
Månadens läsk: Trocadero
Månadens plagg: Min Everest-jacka
Månadens skor: Mina höstskor

Månadens färg: Blått
Månadens väder: Mulet och regn för det mesta... Igen...

Månadens födelsedagsbarn: -

 

Månadens värsta: Att inte kunna träna som jag vill, ont i munnen, tappad känsel efter extraktionen

Månadens Bästa: Att testa en ny söthäst ♥, att hitta bra böcker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0