Examensarbete - Publicerat!

Nu är mitt examensarbete publicerat och det finns inte något mer kvar att göra gällande mina studier i Skara ;)
Det känns skönt!
 
Äntligen kan man räkna sig helt färdig, och det är väl skönt med tanke på att jag tog examen 1/6! Alla klasskamraters arbeten är dock inte publicerade än... Min skola är inte världens snabbaste kan man väl sammanfatta det med...
 
Mitt arbete kan ni läsa här: Vakuumassisterad sårbehandling - En metod för en utveckling av dagens hästomvårdnad
 
Jag hittade även några små tabbar i mitt betygsdokument när jag tittade på det igen igår...
 
De har även stavat anestesi olika i de 2 kurserna som vi läst... Den ena har brittisk stavning och den andra amerikansk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0