Helgjobb

Snart är det dags att bege sig till jobbet för en andra helgdag att jobba. Jag har redan klarat av 6 av 10 dagar på min arbetsvecka och halva helgen med det ;) Så nu är det bara fyra dagar kvar, sedan är jag ledig torsdag-söndag! Igår var en lugn dag, men vi hade att göra i alla fall. Vi får se hur dagen blir.
 
Mamma ska skjutsa mig till jobbet idag och vi ska väga alla missar så vi får se hur mycket de väger för tillfället ;) Det ska bli intressant. Jag hoppas att Theo är nere på 3.7-3.8, att Selma är under 5 kilo, gärna närmre 4.5 och att Tisse hållt sig på sina ca 4.3. Men vi får se.
 
Det är snart dags att bege sig :) Ha en trevlig dag allihopa, oavsett om ni är lediga eller jobbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0