Söndag

Idag har jag tagit det lugnt :)
Jag hade till och med sovmorgon imorse till lite över 9 någon gång ;)
 
Sedan åt jag frukost tillsammans med mamma och pappa och satt lite vid datorn och så. Efter 12 någon gång var hela familjen till Uppsala och Biltema i jakt på bildelar ;) Sedan blev det sen lunch/tidig middag på Max.
 
Jag och mamma blev hämtade av Johanna och hennes mamma vid 16.20 och så bar det av till stallet. Det var lektion ute på ängen idag och vi var hela 7 stycken! Det kändes mycket ^^ Gud så bortskämd man blivit då man kunde vara 12 stycken i en grupp på Säby... I lilla ridhuset!
Jag red Zymbal och det var första gången jag red honom där ute, men det gick bra. Han var lugn och trevlig ;) Det kändes skönt att fortfarande kunna rida utomhus. Förhoppningsvis blev det lite bra bilder också då Johannas mamma fotade ;)
 
Det är så roligt med hästbilder!
 
Nu på kvällen har jag tagit ett skönt bad med lite badbomb som jag fått av Becca ♥ Så det var skummigt i mitt badkar ^^ Tisse tyckte det var läskigt ;)
Nu hade jag tänkt att fixa lite på mitt rum. Jag tänkte ta in alla mina finskor och sortera dem snyggt i garderoben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0