Ledig långhelg

Nu har jag haft min långhelg, som var för förra helgens jobb och det har varit skönt!
 
Jag har tränat en hel del. Det pågår ju ändå en stegtävling ;) Jag har gått på promenader, cyklat, gått på cirkelfys, klättrat, spelat badminton, ridit och gymmat. Jag har även strosat runt Stockholm i lördags med Levi och ätit god middag på Pong och gudomlig glass på StikkiNikkis innan det var dags för bio. Vi såg Iron Man 3 som var jättebra ;)
 
 
Jag har även läst ut Julia Quinns senaste The Bridgertons: Happily Ever After och Quinn var bara bäst som alltid!
 
 
Jag läste förresten ut en annan grym bok förut i veckan. Miss Peregrine's Home for Peculiar Children. Absolut en bok att rekommendera ;)
 
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, för imorgon är det dags för jobb igen ;) Jag jobbar även 1/5 och har ledigt 6/5 istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0