Stegtävling

Igår drog stegtävlingen på jobbet igång och jag är taggad ^^
Igår cyklade jag fram och tillbaka till jobbet, men idag regnade det så :( Så då fick det bli promenad fram och tillbaka till tåget istället idag. Så är det när man inte har stänkskärmar på cykeln, inte har så bra regnkläder och inte har lust att bli sjuk...
Fick ihop lite över 20 000 steg igår på min cykling och mitt gående (jobbade kväll i receptionen) och idag ska jag på intervallflex för att väga upp att jag måste sitta still i telefonen på jobbet hela dagen...
 
Är inne på min tionde jobbdag också, så det börjar bli lite segt. Men då är det bara idag och 2 dagar till kvar innan jag är ledig i fyra dagar! Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0