Stegtävling

På måndag drar stegtävlingen på jobbet igång och jag är PEPP! Mitt lag, Fido, ska fasiken vinna det här om jag så ska behöva gå alla stegen själv ;) Haha! Vi har i alla fall som uppdrag att gå Franska Rivieran ;)
 
Jag ska lägga upp en gameplan och så ska jag hålla mig till den ;) Jag satsar på att vara bäst och i bästa laget! Då borde det ju gå som minst bra i alla fall ^^ Jag funderar på att cykla till jobbet bland annat... Det ger ju lite extra motion jämfört med den vanliga promenaden fram och tillbaka till tåget. Det tål att kluras på det här med min gameplan, men jag ska nog komma på något! Man måste ju kunna dra nytta utav att vara "grön" och alltså gilla ordning, reda, planering och vara envis ^^
 
Målgång är 20/5, dagen innan min födelsedag ;) Då ska jag minsann ha gjort mitt yttersta! Man får hoppas att jag är lika grym som min mamma var när hon hade stegtävling på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0