29/5 - Avresan

Då tänkte jag att jag skulle berätta lite om vår London-resa :)
Den 29/5 åkte jag och Levi till flygplatsen där vi checkade in och fixade och därefter åt vi middag på O'Learys innan det var dags för flyget att avgå.
 
Flygresan gick fort. Jag satt och surfade på mobilen och lyssnade på musik medan Levi tog en tupplur ^^ När vi kom fram till Gatwick Airport gick det väldigt fort att få ut väskorna och sedan letade vi upp Easybus:en som skulle ta oss in till stan. Den chauffören körde som en riktig ligist ;) Haha, men det gjorde ju att det gick fort också!
Vi klev av en bit ifrån hotellet och fick leta oss fram med en karta jag hade i mobilen. Min mobil har varit en riktig klippa under denna resa måste jag säga!
 
 
Väl framme checkade vi in på Exhibition Court Hotell 4 som låg på Collingham Place i stadsdelen Kensington. Ett bra hotell tycker vi :) Det var enkelt men fräscht och hade det vi behövde, som eget badrum, skön säng, tv, bra personal och gratis wifi. Det låg ganska bra till också lägesmässigt :)
Jag packade upp och sedan tittade vi lite på tv innan det var dags för att sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0