Månadens - Maj 2013

Månadens Film: The Strangers

Månadens Biofilm: -
Månadens spel: Sudoku
Månadens Tv-program: Grey's Anatomy

 

Månadens Låt: Numb

Månadens Album: Absolute Dance Summer 2013

Månadens artist/grupp: -
Månadens hemsida: Facebook
Månadens blogg: -


Månadens Bok: Boktjuven

Månadens pryl: Nya mobilen

Månadens mest använda pryl: Mobilen
Månadens Djur: Theo, Tristan & Selma
Månadens Häst: Zymbal

Månadens Vän: Levi

Månadens godaste mat: Lunch på Galvin at Windows
Månadens godaste gottis: Plockgodis
Månadens läsk: Coca Cola
Månadens plagg: Nya underkläderna från London

Månadens skor: Conversen

Månadens färg: Grön
Månadens väder: Fint

Månadens födelsedagsbarn: Jag ^^

Månadens värsta: Mycket övertid

Månadens Bästa: Vinnare av stegtävlingen, födelsedag, resa till London


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gick du för inriktning i gymnasiet? :)

Svar: Jag gick sam/natur på NT-gymnasiet i Jakobsberg. Så jag fick Sam/Sam och naturgrunden. Det fattades Fysik B och Kemi B för mig för att jag skulle få även natur/natur.
Anna

2013-06-11 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0