Personalmöte, priser och jobbutgång

Igår var det personalmöte på jobbet under eftermiddagen då vi pratade ekonomi, Evidensia och annat gott och blandat. Vi fick även god rabarberpaj med glass och godis och bullar ;)
 
Lag Fido och jag fick även sina vinster för det goda resultatet i stegtävlingen. Alla i lag Fido fick en biobiljett och jag fick en godispåse och valfri sak stickad/virkad av Camilla, vår BMA, som anordnade tävlingen :) Jag tror jag ska välja ett par vantar ^^
Efter mötet och jobbdagen var slut så var det dags att åka hem och göra sig i ordning för trerätters med underhållning som jobbet bjöd på. Jag släpade även hem 16 kilo foder... Tur man har en snäll bror som hämtar ;)
Vi var till Norra Brunn på Surbrunnsgatan 33. Där åt jag friterad chevré med rödbetor och sallad till förrätt, Tortellini med Ricotta till varmrätt och vanilj-och kanelpannacotta med bärglace till efterrätt. Gott, och mycket, var det!
Efter att vi ätit upp var det dags för lite stand up ;) 2 av 3 var roliga och man fick sig några goda skratt ^^
 
Sedan hämtade Levi mig och några kolleger och in hade jag fått skjuts av samma kolleger som åkte med hemåt :)
Sammanfattningsvis så var det en mycket bra eftermiddag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0