Semestern fortskrider

Igår var jag först och klättrade på tak. Lite läskigt... Ett fyravåningshus var det så det var en bit upp. Jag är inte höjdrädd men jag har respekt för höjder! Det gick bra i alla fall ;)
Sedan var jag till Anna och hälsade på i hennes nya lägenhet. Den var fin och jag är extra avundsjuk på hennes altan :) Jag vill också ha en altan! :D Fast jag kanske måste ha en lägenhet först också... Skulle se lite löjligt ut med bara en altan ;) Vi catchade upp och pratade helt enkelt en massa. Åkte därifrån vid 17.30. Det var trevligt att ses igen :)
 
På kvällen blev det Morden i Midsummer. En riktig sommarklassiker ;) Imorgon är det nästa sommarklassiker: Sommar med Ernst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0