Tisdag & Onsdag

Igår var jag till sjukhuset mittemot där jag bor och tog den första sprutan av tre mot livmoderhalsancer. Den är numera gratis upp till 26 år här i Järfälla så då får man väl passa på med tanke på att den annars kostar typ 1200 kr/spruta -.- Jag var även på Intervallflex igår kväll.
 
Idag har jag tagit det lugnt efter jobbet. Fixat lite jobbstatistik och lyssnat på musik medan jag suttit vid datan. Senare ikväll ska jag titta på tv. Det är ju Grey's!
Theo har även vaccinerat sig mot kattsnuva idag :) Hon var mycket snällare när jag stack än när andra stuckit ^^ Och tur var väl det!

Kommentarer
Postat av: moster

Smart beslut :)

2013-03-14 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0