Ny kategori

Jag har just skapat en ny kategori ;) London/England 2013 heter den ;) Detta för att jag och Levi åker dit på onsdag kväll! Äntligen blir det av. Jag och Levi har funderat på det ett tag och nu blir det äntligen av ;)
 
Vi åker dit på onsdag kväll och åker hem på söndag morgon. En långweekend helt enkelt :) Vi hade tänkt titta på lite sevärdheter, äta lyxlunch på torsdag, dricka afternoon tea på lördag och shoppa, shoppa, shoppa! :p
 
Jag håller just nu på att packa lite eftersom jag jobbar kväll imorgon och sedan börjar tidigt på onsdag, så då hinner jag inte så göra så mycket. Jag hade heller inte tänkt packa så mycket, för då kan jag köpa desto mer ^^
Nu ska jag återgå till packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0