Månadens - Oktober 2013

Månadens Film: 500 Days of Summer, The Help

Månadens Biofilm: Thor 2 - The Dark World
Månadens spel: -
Månadens Tv-program: Grey's Anatomy

 

Månadens Låt: Animals, Blurred Lines

Månadens Album: -

Månadens artist/grupp: Shane Filan
Månadens hemsida: Facebook
Månadens blogg: -


Månadens Bok: Persuasion, Stendöd, Från död till värre, Allt igenom död

Månadens pryl: Mobilen

Månadens mest använda pryl: Mobilen
Månadens Djur: Theo, Tristan & Selma
Månadens Häst: Laurus

Månadens Vän: Elin

Månadens godaste mat: All ny god och nyttig mat jag och mamma testat ^^
Månadens godaste gottis: Ja du... Grönsaker och dip
Månadens läsk: Hemmagjord äppeldryck hos Tomas och Monica
Månadens plagg: Nya träningströjan jag fick av Levi

Månadens skor: Alla nya Converse <3

Månadens färg: Grönt
Månadens väder: Höstrusk

Månadens födelsedagsbarn: -

Månadens värsta: Att vara ensam, att det blivit mörkt, att jag inte fått träna för operationens skull

Månadens Bästa: Att jag äntligen fick göra min operation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0